T Á J É K O Z T A T Á S !
Törtel Község Önkormányzata felelős vezetőjeként tájékoztatom a tisztelt lakosságot, hogy az államigazgatási feladatok ellátását a Törteli Polgármesteri Hivatal, a veszélyhelyzet kihirdetése (40/2020. III. 11. Kormányrendelet) óta is folyamatosan biztosítja.
A COVID-19 koronavírus-fertőzés miatt kialakult helyzetre való tekintettel a veszélyhelyzet visszavonásáig,
a Törteli Polgármesteri Hivatal a hatósági ügyeket az alábbiak szerint intézi:
-
A hivatalban a veszélyhelyzet kihirdetése óta az elektronikus ügyintézés vált elsődlegessé.
-
A tájékoztatást – igény szerint - telefonon lehet kérni és megadni.
Munkaidőben hívható telefonszámok:
-
Anyakönyvi ügyekben: +36 53/ 576-014
-
Szociális ügyekben: +36 53/ 576-015
-
Adóügyekben: +36 53/ 576-016
-
Gazdasági csoport: +36 53/ 576-017
-
Településfejlesztési ügyekben: +36 53/ 576-018
-
Ügyintézésre kizárólag elektronikusan, a hivatal épülete elé kihelyezett postaláda használatával, vagy - kötelező személyes megjelenést igénylő ügyekben - telefonon előzetesen egyeztetett időpontban van lehetőség.
-
Kérjük, hogy csak végső esetben (előkészített dokumentumok aláírásakor), előre egyeztetett időpontban lépjenek be a hivatal épületébe!
-
Elkerülhetetlen személyes ügyintézés esetén, az esetleges várakozáskor kérjük betartani az ügyfelek közötti legalább 1,5-2 méter „szociális” távolságot!
-
A koronavírus járvány terjedésének megfékezése, illetve lassítása érdekében, a szociális juttatások kifizetése kizárólag átutalás formájában történik.
-
A házasságkötések megtarthatók, de az egy helyiségben tartózkodók létszáma maximum 20 fő lehet.
-
A hagyatéki ügyekben idézett ügyfelekkel elsősorban telefonon, e-mail-ben kell kapcsolatot tartani, a hagyatéki leltár adatfelvételi és előkészítési szakaszában.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket az önök és a hivatal munkatársai egészsége érdekében is, hogy a veszélyhelyzet elmúltával is szolgálhassuk településünk lakóit!
Godó Tibor s.k.
Polgármester