Hírek

Elérhetőségek

NAV-Közlemény: Szünetel az ügyfélfogadás

Szünetel az ügyfélfogadás öt vidéki kirendeltségen

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi,
gödöllői, nagykátai, ráckevei, és szigetszentmiklósi ügyfélszolgálatai 2021. március 8-ától
ideiglenesen bezárnak.
Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a
Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob)
zavartalan a nyitvatartás. A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben
egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes
időpontot foglalni a NAV honlapján ( www.nav.gov.hu ) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont
foglalása menüpontban . Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-
ablakokhoz lehet.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért kérjük Önöket, hogy válasszák
az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban
állást.
Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak
időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon
érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító
számmal lehetséges.

Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága
További információ:
Salgó Attila
Tel: 06-70-491-2907; 06 1 427 5061
E-mail: pest.sajto@nav.gov.hu